الف- تربیت معنوی و دینی (آشنایی با لطافت طبیعی و.)
بی تردید تربیت روحی و معنوی نوجوانان باید از آغاز حیات آنان مدنظر گرفته شود لیکن چون در سنین نوجوانی می خواهند هویت شخصی پیدا کنند کم کم از والدین خود جدایی بیشتری پیدا می کنند و وابستگی کمتری می یابند و همین امر باعث می شود هدایت معنوی ویژگی خاصی پیدا کند. آشنایی آنان با لطافت طبیعت (آب و هوا و آفتاب و کوه و دریا و. می تواند نشاط و شادابی را با ادراک طبیعت خداوندی به دست آورد به طوری که نوجوان با دیدن هر یک از ابعاد طبیعت حتی با دیدن یک گل احساس لذت و شادمانی کند.
ب- شرکت دادن نوجوان در فعالیت های گروهی
فعالیت های گروهی و جمعی نوجوانان جزو لا ینفک از زندگی اجتماعی آنان به شمار می رود و اگر خوب هدایت شود می تواند آثار سازنده ای را در پی داشته باشد و در واقع می تواند احساس لذت درونی را برای او به وجود آورد.
ج- جذب مشارکت دانش آموزان در اداره مدارس
شکی نیست که یکی از وظایف مهم تربیتی مدیریت مدارس تشویق نوجوانان به مشارکت و تعاون در همه امور است و آنان می توانند با تدوین برنامه های مناسب به جلب مشارکت دانش آموزان در امور مختلف مدرسه اقدام کنند و این موضوع می تواند به احساس مفید بودن و دور شدن از انزوا و کسالت در نوجوانان کمک کند و خود یکی از موارد شاد زیستن است.

#شادی_هنرماست_میکوشیم_ان_رادرمدرسه_به_کارگیریم

http://a19ooruji.rozblog.com


زنگ شادی

فواید اردو در داشتن مدرسه و دانش اموزان پرنشاط

ظاهر مدرسه باید پرنشاط باشد

راهکارهای مدیریتی برای شاداب و دلپذیر شدن مدرسه

برنامه ریزی برای داشتن مدرسه شاداب همزمان با شروع مدارس باید در برنامه کاری مدرسه قرارگیرذ.

نوجوانان ,تواند ,آنان ,پیدا ,طبیعت ,مشارکت ,می تواند ,احساس لذت ,یکی از ,کنند و ,با دیدن

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تحصيل در روسيه ، ايتاليا ، صربستان و ... | فرداد دانش داستان زیبا venuosgrafic سلامت elec2020 کلاسِ درس ساتکست منبع متن آهنگ دستگاه گلاب گیری عرق گیری تقطیر خانگی ( اولین وتنها سایت تخصصی دستگاه گلاب گیری وعرق گیری, گلاب گیری, عرق کشی, گلاب کشی عرقیجات گیاهی) همه چیز ار همه جا یادداشت های آنلاین