فرآیند یاددهی و یادگیری ، فرآیند دو جانبه ای است که در آن یاددهی با ابتکار  و خلاقیت معلم و یادگیری بر اساس مفاهیم و اهداف درس است به نحوی که هر دو  طرف فر آیند ، معلم و متعلّم در این فعالیت مشارکت داشته باشند.    به فعالیت هایی که بر اساس نوآوری و ابتکار معلمین در کنار تدریس و بر اساس   آموزش مفاهیم و اهداف درس به کار گرفته شوند و در داخل یا خارج کلاس انجام   شود ، فعالیت مکمل گفته می شود. 

 

 

 

 چنانچه این فعالیت ها با توجه به شرایط خاص منطقه ای یا اقلیمی باشد و یا در  راستای آموزش استعدادهای خاص فراگیران باشد ، فعالیت فوق برنامه گفته می شود. همزمان با آغاز سال تحصیلی اعضای شورای مدرسه با توجه به علائق و نیاز های دانش آموزان اهداف یک ساله ای را تنظیم می نمایند که بعد از تعیین هدف شیوه  ای متناسب با رفع نیاز های عنوان شده دنبال می شود . به همین منظور برخی  فعالیت ها و برنامه ها پیش بینی می شود تا در مدت یک سال با نظارت کلیه ی عوامل اجرا شود.

مسعولان مدرسه فقط نباید اموزش را اولویت کار خود قرار دهند زیرا پرورش نیز باید به انجام رسد تا واژه اموزش و پرورش کامل شود.ین اصل باید در نظر گرفته شود که محیط مدرسه کاملا خسته کننده و زننده است که شوق یادگیری در دانش اموزان را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد پس باید به علایق دانش اموزان و راحتی یادگیری انها توجه کرد .

#شادی_هنرماست_میکوشیم_ان_رادرمدرسه_به_کارگیریم

http://a19ooruji.rozblog.com


زنگ شادی

فواید اردو در داشتن مدرسه و دانش اموزان پرنشاط

ظاهر مدرسه باید پرنشاط باشد

راهکارهای مدیریتی برای شاداب و دلپذیر شدن مدرسه

برنامه ریزی برای داشتن مدرسه شاداب همزمان با شروع مدارس باید در برنامه کاری مدرسه قرارگیرذ.

  ,فعالیت ,مدرسه ,، ,ای ,برنامه ,می شود ,    ,بر اساس ,نیاز های ,این فعالیت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

chatlilechatroom آخرین نقل و انتقالات فوتبالی، شایعات و خبر های ورزشی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق مجتبی دینی مهندسی فناوری اطلاعات دفتر اسناد رسمی 5 اصفهان طرح پرسش مهر میمستان بهترین سایت مقالات دنیای من قالیشویی گلبرگ